Roshen виявив продаж бракованої продукції під своїм брендом
Кондитерська корпорація Roshen повідомила про виявлення у продажу некондиційної продукції під ТМ ROSHEN.
Про це йдеться у повідомленні корпорації.
"При опрацюванні журналістського запиту, корпорація ініціювала внутрішнє розслідування, в результаті якого було виявлено в Донецькій області реалізацію третіми особами некондиційної умовно придатної продукції під ТМ ROSHEN", - йдеться у повідомленні.
У компанії порадили споживачам не купувати продукцію на стихійних ринках, звертати увагу на умови зберігання, належність зовнішнього вигляду та стан пакування.
"Дякуючи сприянню журналістів, ми виявили продаж некондиційної продукції організаціями, які купували у Рошен некондиційну умовно придатну продукцію по договору на предмет покупки тари та сировини, а не продукції готової до споживання", - заявили в прес-службі.
"Корпорація не володіла будь-якою інформацією, щодо продажу цими організаціями некондиційної продукції як готових кондитерських виробів, адже це не відповідає домовленостям з покупцем. Ми отримали можливість відреагувати на проблему та спільними зусиллями знайти оптимальне вирішення", - зазначили в Roshen.
Читайте також інтерв'ю на Економічній правді: Президент Roshen: Я звітую перед Ротшильдами, а не перед Порошенком
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"