В "Борисполі" назвали найбільш непунктуальні авіакомпанії
90% чартерних пасажирів перевозяться через аеропорт "Бориспіль" трьома авіакомпаніями, проте негативну статистику підприємству роблять перевізники, на яких припадають решта 10% пасажирів.
Про це повідомив в блозі на liga.net гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін.
Він навів приклад авіакомпаній, які в період з 25 червня по 3 липня працювали з регулярністю нижче 50%.
"З регулярністю 44% перельоти здійснювала авіакомпанія Bravo Airways, 33% - авіакомпанія Atlasjet Ukraine, 25% - SkyUp, 7% - Yanair, Anda Air - 0%. Найвищий показник [виконання рейсів за розкладом] серед чартерних перевізників минулого тижня показала Роза Вітрів - 92%", - розповів Рябікін.
За словами гендиректора Борисполя, з регулярністю 52% здійснювала перевезення авіакомпанія Azur Air Ukraine.
"При цьому, авіакомпанія Azur Air Ukraine - єдиний чартерний перевізник, представники якого постійно знаходяться в аеропорту і під час затримок рейсів надають пасажирам весь необхідний обсяг послуг та інформаційного супроводу. Служба аеропорту не зафіксувала жодного випадку порушення порядку обслуговування пасажирів", - підкреслив Рябікін.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"