Український стартап Preply залучив 4 мільйони доларів
Міжнародний маркетплейс для пошуку репетиторів Preply залучив 4 мільйонів доларів від берлінського венчурного фонду Point Nine Capital.
Про це ЕП розповіли в компанії.
За словами СЕО Preply Кирила Бігая, інвестиції були виділені на розвиток продукту і команди.
"Ми відкрили офіс в Берліні, найняли менеджерів, розробників і дизайнерів, плануємо знайти віце-президента з маркетингу", - зазначив він.
У компанії відзначили, що працюють над поліпшенням роботи сервісу, над новими функціями.
"Наприклад, допрацьовуємо календар Preply і опцію миттєвого бронювання, розробляємо мобільний додаток. Створюємо алгоритм машинного навчання, який буде підбирати учневі викладачів з урахуванням відразу декількох параметрів: часового поясу, рідної мови, цілей, тематик, в яких тьютор компетентний", - зазначив Бігай.
У компанії також відзначили, що планують додати інші дисципліни - мови програмування і бізнес-дисципліни.
"Але це зараз не першочергове завдання, поки що наш фокус на тому, щоб допомогти людям впевнено говорити на іноземних мовах: будувати кар'єру в міжнародних компаніях, подорожувати, дружити і створювати міцні сім'ї без мовних і культурних бар'єрів", - зазначив СЕО.
З моменту найвідомішої угоди, коли команда Preply привернула інвестиції в 1,3 млн доларів в 2016 році, присутність компанії на міжнародних ринках збільшилася з 5 до 15 країн, сайт функціонує на 15 мовах.
З 2016 року кількість реєстрацій користувачів в місяць зросла втричі, на платформі представлені 25 тисяч репетиторів, які викладають 40 мов 100 тисячам учнів в більш ніж 160 країнах світу.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"