Nestle і Starbucks уклали угоду на 7 мільярдів доларів
Nestle SA, найбільший в світі виробник харчової продукції, уклала партнерську угоду з кавовим гігантом Starbucks, за якою швейцарська компанія отримала глобальні права на продаж споживчої продукції Starbucks.
Про це йдеться в спільному прес-релізі компаній, який є в розпорядженні "Інтерфакс-Україна".
Як зазначається, Nestle заплатить в рамках угоди 7,15 млрд доларів. Права перейдуть Nestle "на безстроковий період".
Відзначається, що угода передбачає продаж продукції поза закладів Starbucks, які залишаться під контролем компанії, і не включає в себе готову до вживання продукцію, включаючи кавові напої в жерстяних банках.
Щорічна виручка підрозділу оцінюється в 2 млрд доларів, і Nestle очікує, що угода позитивно позначиться на її прибутку в розрахунку на акцію і органічному зростанні продажів починаючи з 2019 року, після її очікуваного закриття в кінці 2018 року.
Також в рамках угоди близько 500 співробітників Starbucks перейдуть на роботу в Nestle.
Тепер Nestle стане власником відразу трьох відомих кавових брендів - Nescafe, Nespresso і Starbucks.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"