Українці стали купувати менше нових автомобілів
У березні 2018 року українці придбали 6,8 тисячі нових легкових авто, що на 6,5% менше відносно попереднього року.
Про це повідомляє асоціація "Укравтопром".
Найпопулярнішою маркою на ринку нових легкових автомобілів залишається Toyota. У березні 898 автомобілів цієї японської марки поповнили український автопарк. Таким чином, свій березневий результат річної давності Тойота поліпшила на 14 відсотків.
На другому місці Volkswagen, автомобілі цієї німецької марки в минулому місяці вибрали 828 автомобілістів. Березневий попит на нові легкові автомобілі марки Volkswagen виріс на 39%, що дозволило цьому бренду піднятися в рейтингу на одну сходинку.
Третя позиція у Renault, яка втратила чверть клієнтів у порівнянні з березнем минулого року. Результат Рено за звітний місяць - 614 авто.
Четверте місце розділили між собою Audi і Nissan, в активі яких по 442 авто. При цьому попит на Audi виріс на 67%, а на Nissan - тільки на 3%.
П'ятої в рейтингу стала Skoda - 431 шт. (+ 10%).
Також в березні в десятку найпопулярніших марок місяця увійшли: Hyundai - 420 шт. (+ 6%); Ford - 266 шт. (-11%); Ravon - 262 шт. (+ 93%); Mercedes-Benz - 252 шт. (-4%); Mazda - 227 шт. (+ 12%).
Бестселером місяці став автомобіль Volkswagen Golf, свій вибір на якому зупинили 414 покупців.
Всього в першому кварталі 2018 року свої перші реєстраційні номери отримали 19,3 тис легкових автомобілів, що на 14% більше ніж роком раніше.
Нагадаємо, первинні реєстрації електромобілів в Україні (нових і старих) в січні-лютому поточного року зросли на 60% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року - до 482 одиниць.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"