Відносини "держава-бізнес" в транспорті будуть переведені в е-формат
Електронні сервіси по отриманню двосторонніх дозволів на автомобільні перевезення, а також реєстр автобусних маршрутів повинні запрацювати вже в першому півріччі 2018 року.
Про це повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян.
Омелян запевнив, що це лише перші кроки на шляху створення повноцінної цифрової інфраструктури в Україні.
"Всі ці речі є частиною цифрової інфраструктури, яку ми створюємо в країні. Чиновника взагалі не повинно бути в відносинах з бізнесом", - сказав міністр.
"Як і анонсували, в цьому році ми переходимо на абсолютно новий формат відносин "держава-бізнес". Ми все переводимо в електронний формат", - заявив він.
"Є кілька блоків питань, які нам необхідно врегулювати. В першу чергу це дозволу ЄКМТ (Європейська конференція міністрів транспорту - ред), які видаються на регулярній основі. Тестовий варіант довів свою ефективність. Друге питання - це двосторонні дозволи на автомобільні перевезення. Тут ми хочемо ввести систему чіткого контролю, забезпечити кожний дозвіл QR-кодом, щоб не було жжодних маніпуляцій, перепродажів тій чи іншій стороні - щоб знищити чорний ринок", - зазначив Омелян.
Директор Департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку і автомобільних перевезень Міністерства інфраструктури Віктор Сасін зазначив, що електронний кабінет перевізника вже створений і до кінця весни він повинен стати повноцінним робочим інструментом.
Електронний кабінет передбачає переведення ліцензування в онлайн режим і функціонування електронних штрафів.
Доступ до цієї інформації, крім перевізника, матимуть інспектори, які накладають стягнення.
Ці рішення впроваджуються на блокчейні.
Окремим питанням зараз є створення реєстру автобусних маршрутів.
"Ми бачимо, що ринок в цілому позитивно сприйняв дерегуляцію, яка була прийнята минулого тижня на Кабміні. Наше завдання зараз підзаконними актами, наказами Міністерства довести цю реформу до кінця протягом найближчого часу", - сказав міністр.
"Одночасно необхідно створити онлайн-базу, щоб ми чітко розуміли, які рейси здійснюються в державі. Ми також працюємо над системою наскрізного електронного квитка, який передбачає об'єднання всіх маршрутів: автобусних, залізничних і авіаційних в єдину мережу. Щоб клієнту було зручно і він з одним квитком міг пересуватися як усередині країни, так і за її межами", - підкреслив Омелян.
"Реєстр маршрутів вже існує - функціонує в тестовому режимі, тепер його треба наповнювати. Почнемо ми цей процес з міжнародних маршрутів, оскільки по ним у нас є вся необхідна інформація", - зазначив Сасін.
Нагадаємо, що Кабмін 7 лютого прибрав із законодавства регулювання допуску на ринок міжобласних пасажирських перевезень.
Фактично, Кабінет міністрів дав старт реформі ринку автобусних перевезень.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"