В Мінінфраструктури придумали, як позбутися "жовтих богданчиків"

Четвер, 15 лютого 2018, 18:45
 

Для автобусних перевізників буде змінена система нарахування балів - тепер в пріоритеті буде екологічність і доступність автобусів для людей з обмеженими можливостями.

Про це повідомив Віктор Сасін, директор департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку і автомобільних перевезень Міністерства інфраструктури, передає ЦТС.

"У нас є кілька видів автобусних перевезень - це міські, приміські, міжміські, внутрішні обласні та міжобласні перевезення ... Для всіх перевезень (крім міжобласних - ред) ми поміняли так звану бальну систему", - сказав Сасін.

"Якщо раніше перевізник отримував бали за кількість працюючих у нього працівників і кількість машин, то зараз основними критеріями буде екологічність, якість і доступність для людей з обмеженими можливостями. Зарахування балів за такими критеріями дасть стимул перевізнику оновлювати свій рухомий склад", - заявив він.

Реклама:

"Також ми передбачили бали за низькопідлогові автобуси, розуміючи, що повинні замінити наші "yellow submarine", як їх називають наші іноземні партнери, тобто маршрутки, на якісні автобуси", - пояснив Сасін.

Він також зазначив, що "вільна конкуренція буде тільки на міжобласному сполученні".

"На маршруті зможе працювати декілька перевізників, тобто якщо на маршрут Київ-Одеса подається два перевізника, то два перевізників і буде їхати. Це дасть право вибору для пасажира і адекватну ціну", - заявив чиновник.

Нагадаємо, що Кабмін 7 лютого прибрав із законодавства регулювання допуску на ринок міжобласних пасажирських перевезень.

Фактично, Кабінет міністрів дав старт реформі ринку автобусних перевезень.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!