Starbucks виграв суперечку щодо товарного знаку
Компанія Starbucks виграла в Суді Європейського союзу у справі про реєстрацію товарного знака "Coffee Rocks".
Відповідне рішення суд ухвалив у вівторок.
У вересні 2013 року громадянка ЄС Асмік Нерсесян подала заявку на реєстрацію товарного знаку "Coffee Rocks".
У лютому 2014 року Starbucks Corp. подала скаргу, заявивши, що логотип торгової марки "Coffee Rocks" схожий на раніше зареєстровані торгові марки американської компанії. Starbucks вважає, що існує чітка візуальна, образна і концептуальна схожість між торговими марками.
24 травня 2016 року Відомство ЄС з питань інтелектуальної власності (EUIPO) відхилило скаргу Starbucks, після чого компанія подала позов до суду, вимагаючи анулювання цього рішення.
Суд ЄС підтримав Starbucks і анулював рішення EUIPO. Суд зазначив, що основні символи торгових марок мають візуальну схожість. Суд зазначає, зокрема, що торгові марки мають схожі елементи фігур в центрі, а елементи слів також мають однакову структуру.
Подібність ще більше зміцнюється через використання тих же чорно-білих кольорів, які виділяють центральний елемент, і використання одного і того ж шрифту для елементів слова "Starbucks coffee" і "Сoffee rocks".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"