"Київхліб" відповів на звинувачення Roshen
Компанія "Київхліб" заявляє, що доказів порушення конкурентного законодавства недостатньо.
Про це йдеться в офіційній заяві ПАТ "Київхліб".
"Головним доказом є використання на упаковці продукції великого зображення власної торговельної марки "БКК", яка протягом багатьох років є добре впізнаваною покупцями. Це, в свою чергу, повністю спростовує висновки АМК щодо можливості змішування продукції компанії "Київхліб" з продукцією корпорації "Рошен", - зазначають у "Київхлібі".
Крім того, у компанії зазначили, що при винесенні спірного рішення АМК України перебрало на себе не властиві йому повноваження органу експертизи щодо встановлення факту подібності упаковок.
Зазначається, що підприємство налаштоване в правовому полі доводити незаконність цього рішення та відновлювати свої порушені права та ділову репутацію.
Нагадаємо, АМКУ оштрафував "Київхліб" на 219 тисяч гривень за те, що той ніби використав упаковку для торту "Казковий ключик", яка дуже схожа на упаковку торту "Золотий ключик" компанії Roshen.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"