Київстар відреагував на штраф АМКУ
Претензії АМКУ стосуються не тарифікації голосових каналів, а інформування абонентів.
Про це повідомляє прес-служба оператора у відповідь на рішення Антимонопольного комітету про накладення на Київстар штрафу в 21 млн гривень.
Відзначається, що оператор доносить до абонентів інформацію про спосіб тарифікації дзвінків за допомогою всіх каналів комунікації, в тому числі - на офіційному сайті компанії, в рекламних матеріалах, у доступній та зрозумілій формі і в установленому законом способом.
За словами оператора, відповідно до Закону про телекомунікації кожен телеком оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги. Закон вимагає, щоб для обчислення вартості послуг використовувалася тарифна одиниця (одиниця обсягу послуги) - секунда, хвилина, обсяг даних, кількість повідомлень. Київстар повністю дотримується цих законодавчих вимог.
Київстар розглядає можливість оскарження рішення АМКУ про накладення штрафу і зазначає, що всі оператори мобільного зв'язку в Україні використовують один і той же принцип тарифікації.
Нагадаємо, Антимонопольний комітет України прийняв рішення оштрафувати мобільного оператора "Київстар" на 21,31 мільйона гривень.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"