АМКУ розслідує надання преференцій ТЕС на газовому вугіллі

Середа, 13 грудня 2017, 20:54

Антимонопольний комітет України відкрив справу про узгоджені дії на ринку електричної енергії.

Про це повідомляє прес-служба Комітету.

"АМКУ розпочав розгляд справи про узгоджені дії у вигляді внесення змін до додатка 2 до Договору між членами ОРЕ у частині вибору складу обладнання з урахуванням необхідності забезпечення незнижуваних запасів вугілля на складах електростанцій, розрахунку цін за робочу потужність та платежів за е/е виробникам", - йдеться у повідомленні.

Мова йде про рішення Ради оптового ринку електроенергії, яке передбачає пріоритетне включення у роботу блоків теплової генерації, що працюють на вугіллі газової марки перед блоками, що працюють на вугіллі антрацитової марки, безвідносно до цінової конкуренції.

Реклама:

Раніше в Асоціації споживачів енергетики та комунальних послуг заявили, що це рішення надає антиконкурентні преференції найбільшим учасникам ринку теплової генерації.

"Якщо учасники ринку стверджують про дефіцитність вугілля марки Г, то який сенс надавати штучну преференцію спаленню саме марки Г, якщо вона дефіцитна і це буде спричиняти додатковий імпорт?", - йшлося у повідомленні.

"Якщо дефіциту вугілля марки Г немає, тоді необгрунтованою є формула імпортного паритету "Роттердам+" на вугілля марки Г", - заявляли у асоціації.

На думку асоціації, таке рішення надає очевидні переваги компанії ДТЕК олігарха Ріната Ахметова, яка володіє 75% теплової генерації, що працює на марці Г.

"Також компанія ДТЕК контролює 75% українського видобування вугілля марки Г. На нього буде штучно підвищений попит, якщо дане рішення буде запроваджене. Очевидний економічний інтерес у такому рішенні одного конкретного учасника ринку", - запевняли члени асоціації.

Згідно з розрахунками асоціації, прийняті зміни можуть сприяти додатковому виробітку товарної продукції без жодної цінової конкуренції у сумі понад 4 млрд грн на рік.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: