Китайці приступили до днопоглиблення в порту Южний
Компанія China Harbour Engineering Сompany 20 липня почала роботи з днопоглиблення в порту Южний.
Відповідна інформація була розміщена на сторінці China Harbour Ukraine в Facebook.
Також повідомляється, що "роботи триватимуть до кінця грудня 2019 року".
Як повідомляє ЦТС, компанія CHEC виконає днопоглиблення у внутрішній акваторії порту Южний в рамках укладених раніше контрактів по двох проектах:
"Реконструкція водних підходів, маневрових зон та операційних акваторій морського порту Южний" (перша черга) - днопоглиблення підхідного каналу для MV Cargo;
"Реконструкція морського підхідного каналу та внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів №5-6 порту "Южний" (будівельно-монтажні роботи)".
Як уточнюють в Адміністрації морських портів України, в даний момент роботи проходять в рамках проекту, який передбачає збільшення глибин до 16 м для запуску одного з найбільших в Україні зерноперевантажувальних комплексів - терміналу MV Cargo.
Ділянка, на якій ведеться днопоглиблення, знаходиться в північно-західній частині Малого Аджалицького лиману на акваторії проектованих причалів №№23-25.
Роботи вестимуть три земкаравани, що складаються з трьох грейферних земснарядів, дев'яти грунтовідвізних шаланд, морського буксира і двох робочих катерів.
Загальний проектний обсяг днопоглиблення становить 4 393 075 куб. м. Скидання вилученого грунту буде здійснюватися на морський відвал, який знаходиться на відстані 20,5 км від ділянки днопоглиблення. Роботи тут триватимуть до 31 березня 2018 року.
Днопоглиблювальні роботи відбуваються за такою схемою: грейферний земснаряд навантажує грунт в грунтовідвізну шаланду, яка переміщує видалений грунт на морський відвал і розвантажує його шляхом розкриття дна шаланди, після чого повертається до земснаряду. Для забезпечення безперебійної роботи з іншим грейферним земснарядом працює три шаланди.
Нагадаємо, раніше переможцем торгів було визнано бельгійську Novadeal LTD, але оскільки цей учасник не надав необхідний перелік документів для завершення конкурсної процедури, тендерний комітет відхилив цю пропозицію і призначив переможцем другого по ціновій пропозиції претендента.
Читайте також: Між водою і суходолом: як повернути українські порти до життя
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"