Google, Apple та Microsoft стали найдорожчими брендами
Американські компанії Google, Apple, Microsoft, Amazon і Facebook увійшли в п'ятірку найдорожчих брендів у світі.
Про це свідчить оприлюднена щорічна спільна доповідь британських компаній WPP і Kantar Millward Brown з назвою The BrandZ Global Top 100, передає Росбалт.
В ході дослідження аналітики опитали понад три мільйони покупців по всьому світу про їхнє ставлення до близько 120 тис брендів, представлених на 50 ринках світу. Крім того, враховувалися різні фінансові та бізнес показники компаній.
Трійка лідерів у цьому році залишилася незмінною, Amazon вдалося поліпшити свої показники і піднятися з сьомого до четвертого місця, а Facebook зберіг свої позиції.
Виручка вищеназваних компаній становить 25% доходів всіх 100 підприємств, що увійшли до рейтингу. Сукупна вартість брендів, що брали участь в дослідженні, зросла на 8%, з 3,4 трлн доларів в 2016 році до 3,6 трлн доларів в 2017 році.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"