Пасажири British Airways третій день поспіль потерпають через комп'ютерний збій
Пасажири British Airways потерпають вже третій день від перебоїв з рейсами в аеропортах Хітроу та Гатвік, які спричинені комп'ютерним збоєм, що стався у суботу, 27 травня.
Про це повідомляє The Guardian.
Аеропорти Хітроу та Гатвік просять пасажирів перевіряти статус своїх рейсів перед приїздом до аеропортів в понеділок, 29 травня.
"Ми працювали за повним графіком у Гатвіку в неділю. У Хітроу ми здійснили практично всі заплановані рейси на далекі відстані, хоча наслідки суботньої перерви в польотах призвели до скорочення кількості коротких рейсів", - заявили у прес-службі.
"У понеділок, ми працюватимемо за повним графіком в Гатвіку та маємо намір працювати за повним графіком щодо рейсів на далекі відстані з Хітроу", - повідомила у своєму Twitter прес-служба British Airways.
On Monday, we will run a full schedule at Gatwick and intend to operate a full long-haul schedule from Heathrow 1/4
— British Airways (@British_Airways) 29 мая 2017 г.
Нагадаємо, у суботу авіакомпанія British Airways скасувала всі рейси з аеропортів Хітроу і Гетвік через комп’ютерний збій.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"