Український стартап SoftCube фінансуватиме інвесткомпанія Черновецького
Український ecommerce-стартап SoftCube привернув новий раунд інвестицій від інвесткомпанії Chernovetskyi Investment Group (CIG).
Про це повідомляє Ain.ua.
Як зазначається, сума угоди не розголошується, відомо тільки, що це шестизначна сума, а оцінка компанії склала кілька мільйонів доларів.
Softсube - це аналітичний ecommerce-сервіс, що обробляє різнорідні дані про покупців з метою задовольнити їхні запити. За словами розробників, сервіс допомагає покупцям визначитися з вибором, а ритейлеру - збільшити продажі в середньому на 7-12%.
Для аналізу Softcube використовує великі дані: про товари та історію покупок, на основі чого формує рекомендації для онлайн-покупців, які подаються в блоках "З цим товаром часто купують", "Люди, які цікавилися цим товаром, також цікавилися" і т.д .
Серед клієнтів SoftCube на сьогодні є такі компанії, як Yves Rocher, "Алло", "Фокстрот", leBoutique, Studio Moderna (бренди TopShop, Dormeo).
Softcube працює з магазинами в 11 країнах світу, обробляє понад 500 ГБ даних за день.
"Тільки в Україні Softcube знає, що шукають в магазинах понад 15 млн користувачів в місяць, але дані кожного клієнта розділені і використовуються тільки для його маркетингових кампаній", - розповідають в компанії.
Залучені кошти планують витратити на продажі і маркетинг, а також вихід на європейський ринок.
"При цьому проект залишається українським. Це принципова позиція для нас як для інвесторів", - зазначає керуючий партнер Chernovetskyi Investment Group (CIG) Володимир Кривко.
Офіс Softcube знаходиться в Дніпрі.
Рекомендуємо почитати: Як онлайн-магазини обводять нас всіх навколо пальця
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"