"Дочка" бельгійської компанії перемогла в тендері на днопоглиблення в порту "Южний"

Понеділок, 24 квітня 2017, 17:46

Компанія Novadeal LTD, "дочка" DEME Group перемогла в аукціоні в рамках конкурсу на реалізацію робіт за проектом "Реконструкція морського підхідного каналу та внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів морського порту "Южний".

Про це пише "Інтерфакс-Україна".

Компанія запропонувала послугу за 586 млн гривень при очікуваній ціні 839,606 млн гривень.

Згідно з результатами аукціону, що відбувся в понеділок, перша ціна пропозиції компанії з самого початку не була мінімальною - 818,05 млн гривень, тоді як у найближчого конкурента - China Harbour Engineering Company LTD (Китай) - пропозиція становила 747,25 млн гривень.

Реклама:

У першому раунді китайська компанія зберегла ціну, а Novadeal LTD знизила її до 710,5 млн гривень. У другому раунді Novadeal LTD встановила ціну 671,5 млн гривень, а China Harbour Engineering Company - 671,685 млн гривень.

Третій раунд китайська компанія завершила з ціною 586,045 млн гривень а Novadeal LTD - з переможною ціною в 586 млн гривень.

Таким чином, ціна закупівлі знизилася на 30% в порівнянні з початковою.

Як повідомлялося, процедуру кваліфікації пройшли компанії, що спеціалізуються на днопоглибленні, - China Harbour Engineering Company LTD, Private Limited Liability Company Boskalis International BV (Нідерланди), Jan De Nul nv (Бельгія), дочірнє підприємство "Ван Оорд Україна" компанії "Ван Оорд Дреджінг енд Марін Контракторс Б. В "(Нідерланди), Novadeal LTD.

Проект передбачає проведення днопоглиблення на підхідному каналі порту до 21 метра і у глибоководних причалів ДП "МТП "Южний" до 19 метрів.

Перша зустріч з компаніями відбулася 3 лютого 2017 року. Тендерна документація за проектами була опублікована 4 березня.

Раніше китайська China Harbour Engineering перемогла в тендері на днопоглиблення в порту "Южний" - реалізацію першої черги проекту реконструкції морського підхідного каналу та внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів порту запропонувавши послугу за 1,064 млрд гривень при очікуваній ціні 1,196 млрд гривень.

Як відомо, у жовтні минулого року депутат Сергій Лещенко заявив, що компанія Jan De Nul Україна, пов’язана з помічником нардепа "Народного фронту" Сергія Фаєрмарка, виграла тендер на днопоглиблювальні роботи для порту "Южний" на 1 млрд гривень, хоча голландська компанія Van Oord Україна пропонувала ціну на 90 мільйонів меншу.

21 жовтня він передав прем’єру документи про цю "оборудку". Того ж дня Гройсман доручив скасувати тендер.

4 листопада АМКУ прийняв рішення про відміну процедури закупівлі щодо днопоглиблення в порту "Южний".

На початку листопада 2016 року за тендери на днопоглиблення українських морських шляхів "взялася" СБУ.

DEME була офіційно заснована в квітні 1991 року. У групі працюють понад 4,6 тисяч осіб, проекти виконуються по всьому світу.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: