Шлапак допускає створення "банку токсичних активів"

Четвер, 9 березня 2017, 12:56

Голова правління Приватбанку Олександр Шлапак допускає можливість створення компанії з управління активами, в яку банки на певних правилах і підставах зможуть передавати свої токсичні активи.

Про це він розповів в інтерв’ю ЕП.

"Зараз ми з департаментом та аудиторами робимо все для того, щоб перемовини з колишніми акціонерами щодо обслуговування проблемного портфелю пройшли успішно. Вести їх, на моє переконання, повинні ті, з ким колишні власники домовлялись про мирний перехід банку під крило держави", - сказав Шлапак.

"Якщо порозуміння буде знайдено – прекрасно. Якщо ні, ми знайдемо можливість виділити з балансу банку токсичний портфель. А колишні акціонери будуть вести дискусії з іншими людьми", - заявив голова правління.

Реклама:

За його словами, наразі існує рішення цієї проблеми (токсичних активів - Ред.), воно просте за своєю формулою, але складне за реалізацією.

"Такі приклади були - американські, японські, шведські. Мова про створення банку токсичних активів, компанії з управління активами, в яку, "Приват" та, я переконаний, що й  інші банки з великим задоволенням передали б на певних правилах і підставах, свої токсичні активи", - повідомив Шлапак.

"Але у цьому банку мають працювати професіонали, з досвідом проведення спеціальних розслідувань. Як в Україні, так і за кордоном", - сказав голова правління.

"Нам не потрібна компанія з управління активами, яка допоможе нам рахувати, скільки процентів треба заплатити чи в якому обсязі формувати резерви. Це ми зробимо самі. А от КУА, що знайде структури і персон, які завдали шкоди банку, виявить кримінальні схеми та осіб не тільки в Україні, а й за її межами, та допоможе їх притягнути до відповідальності - це вже інша справа", - підсумував він.

Як повідомлялося, 21 грудня Приватбанк офіційно перейшов у державну власність.

Читайте також: Як рятували Приватбанк, і що відбувалося за лаштунками.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: