Українці створили сервіс, в якому застосовуються технології комп'ютерного зору

Середа, 8 лютого 2017, 13:21

Українська команда Lalafo створила маркетплейс, в якому застосовуються технології комп'ютерного зору на основі нейромереж.

Про це йдеться в повідомленні компанії Lalafo.

"Щоб продати непотрібну річ, досить завантажити в додаток фотографію, а ціну, категорію і опис додасть штучний інтелект. Команда Lalafo впевнена, що в майбутньому позбавлятися від непотрібних речей стане ще простіше", - йдеться в повідомленні.

Як відзначили в компанії, "розумний" сервіс створений українською командою і доступний жителям країн Європи і Азії.

Реклама:

"На сьогоднішній день алгоритм тестується в бета версії і вміє розпізнавати більше 1600 категорій товарів", - йдеться в повідомленні.

Зараз команда навчає нейромережі розпізнавати характеристики товарів: колір, матеріал, модель, рік випуску та ін.,і пропонувати відповідну ціну.

Для навчання нейромережі використовується 15 млн фотографій товарів зроблених користувачами сервісу.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!