Власник мереж Reserved і Mohito запускає в Україні онлайн-магазин

Понеділок, 27 лютого 2017, 13:59

Великий польський ритейл-оператор LPP Group, керуючий модними брендами Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay, планує в 2017 році запустити в Україні онлайн-продаж всіх власних брендів.

Про це йдеться у повідомленні компанії, пише Дело.

"Компанія прискорює розвиток в Росії і Україні, де планує відкрити нові магазини і запустити інтернет-продаж всіх власних брендів", - цитується в прес-релізі LPP її віце-президент і фінансовий директор Пшемислав Луткевич.

За його словами, в 2017 році LPP Group хоче значно наростити обсяг онлайн-продажів і вийти на чотири нові ринки - Великобританія, Сербія, Білорусь і Казахстан.

Реклама:

Загальні інвестиції компанії в 2017 році становитимуть близько 107,7 млн дол.

"Група повертається до розвитку в Росії і Україні, тобто, на ринки, які в даний час генерують 25% її доходів", - йдеться в повідомленні.

У ньому також зазначається, що доходи компанії від онлайн-продажів в 2016 році збільшилися на 118% в порівнянні з 2015 роком, а продаж в розрахунку на 1 кв. м площі - на 8%.

Загальне зростання доходів LPP в 2016 році становило 18%.

LPP S.A. створена в 1995 році. Перший магазин (Reserved) відкрила в 2000 році. Розвиває мережі магазинів під брендами Reserved, House, Mohito, Cropp, Sinsay.

Станом на лютий 2017 року компанія має понад 1,7 тис. магазинів в 18 країнах Центральної та Східної Європи, Близького Сходу.

В Україні працюють 68 магазинів LPP, з них 20 Reserved, 19 Cropp, 14 House, 11 Mohito, чотири Sinsay.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!