"Укрпошту" перетворять на поштовий "банк"

Четвер, 16 лютого 2017, 20:59

"Укрпошта" планує відкривати і вести поштові рахунки на умовах, які будуть спеціально визначені для національного оператора.

Про це пише FinClub.

"Випуск до поштових рахунків платіжних карт (перш за все національної системи "Простір") і здійснення операцій з їх використанням. Залучення грошей і їх розміщення через Нацбанк за спеціально визначеним порядком (депозитні та поточні рахунки). Інкасація коштів та перевезення валютних цінностей. Надання інших банківських послуг за агентськими договорами", - такі ключові завдання поставила перед собою "Укрпошта".

Реклама:

У презентації компанії говориться, що відкриття поштових рахунків не передбачає кредитування фізичних або юридичних осіб, тому ризики втрати грошей, які громадяни і компанії будуть зберігати на поштових рахунках, відсутні.

У "Укрпошті" вважають, що це не буде означати збільшення державного сектору, а компанія просто надасть 35% українцям доступ до cashless-сегменту (мова про 16 млн українців, які живуть в 28 тис. невеликих населених пунктів), адже банки зараз присутні тільки в 6% населених пунктів і обслуговують 65% населення (у "Укрпошти" обидва показники 100%).

Зараз "Укрпошта" здійснює 45% загального обсягу виплати пенсій і 28% грошових переказів. При цьому відсутність інвестицій в технології призвела до втрати компанією частки ринку. Якщо в 2011 році "Укрпошта" 109 млн разів виплачувала пенсії своїм клієнтам, то в 2016 році на 35% менше - 71 млн разів. Через це "Укрпошта" втрачає по 120 млн грн на рік доходу з 2013 року.

У структурі доходу "Укрпошти" фінансові послуги займають 46% (32% - від виплати пенсій, 9% - прийом платежів, 5% - поштові перекази). Очікується, що до 2021 року кількість переказів і платежів зросте з 4,1 до 6,7 на душу населення в рік.

Для реалізації цих планів "Укрпошта" інвестує 38 млн дол. в закупівлю 2500 нових банкоматів, а 111 млн дол. - в IT.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: