У 2017 кількість IoT-пристроїв перевищить кількість населення Землі

П'ятниця, 10 лютого 2017, 15:08

До кінця 2017 року по всьому світу буде налічуватися 8,4 мільярда підключених до Мережі IoT-пристроїв.

Про це, з посиланням на дослідження компанії Gartner, повідомляє PC Week.

Відзначається, що в порівнянні з минулим роком їх кількість зросте на 31%. Передбачається, що до 2020 року число IoT-пристроїв досягне 20,4 млрд пристроїв. За підсумками 2017 року обсяг ринку Інтернету речей в грошовому вираженні складе 1,7 трлн. дол. проти 1,4 трлн. дол. в 2016-му.

Більше половини витрат припаде на корпоративний сектор, йдеться в дослідженні - 57%, або 964 млрд. дол.

Реклама:

"IoT-послуги мають вирішальне значення для зростання числа IoT-пристроїв. Сервіси домінують завдяки категорії професійних операційних IoT-технологій, в якій постачальники допомагають компаніям розробляти і впроваджувати системи IoT і управляти ними", - каже директор з досліджень Gartner Деніз Руб.

Проте підприємства все ще знаходяться на ранній стадії прийняття технології і поки що пристрої IоT використовуються для окремих функцій, а не для корпоративних систем. Експерти Gartner вважають, що зростання IoT-ринку грає на руку постачальникам, але в той же час породжує серйозні проблеми в частині інформаційної безпеки.

Згідно із прогнозом аналітиків, в 2017 році світові витрати на IoT-сервіси, включаючи професійні, споживчі та комунікаційні, досягнуть 273 млрд. доларів.

Очікується, що рішення, орієнтовані на конкретні вертикальні ринки, такі як виробництво периферійних пристроїв, датчиків процесу для електричних станцій і медичних інструментів, будуть стимулювати використання IoT-систем в 2017 році.

Дослідники прогнозують, що якщо в минулому році витрати на пристрої категорії IoT склали 532,5 млрд. дол., то в цьому році вони підвищаться до 725,7 млрд. дол. До 2020 році витрати на придбання IoT-пристроїв і сервіси підписки практично подвояться, досягнувши 1,5 трлн. дол.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: