Кількість аварій з Tesla скоротилася на 40% після впровадження автопілоту
Національне управління безпекою руху на трасах США (NHTSA) прийшло до висновку, що автомобілі Tesla стали потрапляти в аварії на 40% рідше після впровадження автопілоту.
Про це повідомляється в доповіді про результати розслідування аварії, в якій загинув водій Tesla, передає Apparat з посиланням на Bloomberg.
Комісія заявила, що в момент аварії автопілот функціонував справно, проте система автоматичного гальмування електромобіля, розрахована на запобігання зіткнень по ходу руху, не могла запобігти зіткненню з вантажівкою, яка виїхала раптово з прилеглої дороги.
Крім того, NHTSA та Tesla Motors провели кілька тестів версії автопілоту, яка була встановлена в машині загиблого, після яких у комісії не залишилося сумнівів у його безпеці.
"З сьогоднішнього дня розслідування проти Tesla припинено", - сказав представник NHTSA Брайан Томас під час прес-конференції 19 січня.
Згідно зі звітом NHTSA, в ході розслідування Tesla Motors надала всю необхідну інформацію про пристрій своїх автомобілів і безпілотної системи водіння. HTSA проаналізували всі дані за період з 2014 до 2016 року про пробіг і активацію подушок безпеки в електромобілях Model X і Model S. Дані показують, що після установки системи Autosteer (автоматичного підрулення) частота аварій знизилася на 40%.
Тим часом незалежне розслідування Національної ради з транспортної безпеки (NTSB) за фактом ДТП з летальним результатом ще триває. NTSB збирається представити свої висновки на початку літа.
Аварія сталася у Флориді 7 травня. Електромобіль Tesla Model S їхав по шосе з включеним режимом автопілоту, який офіційно перебуває на стадії тестування, і врізався у вантажівку. Водій, 40-річний житель Огайо Джошуа Браун, помер на місці. Союз споживачів США зажадав від корпорації Tesla Motors відключити на своїх автомобілях систему напівавтономного водіння і відмовитися від назви "Автопілот", яка "вводить в оману водіїв".
З моменту смертельної аварії Tesla Motors значно модернізувала напівавтономну систему управління. Зокрема, тепер автомобіль краще стежить за тим, щоб водій не відпускав кермо під час роботи автопілоту. Якщо водій не береться за кермо після першого попередження, автопілот відключається до кінця поїздки.
Всі електромобілі, випущені з 19 жовтня, отримали програмне забезпечення для "повністю автономного режиму водіння на рівні безпеки, який перевищує людські здібності". Цю функцію обіцяють активувати приблизно через 2 роки.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"