Партнери Порошенка очолили Топ-10 постачальників транспорту України
Трьома найбільшими постачальниками автобусів і тролейбусів після Майдану стали "Богдан", дилер білоруського МАЗу та львівський "Електрон".
Про це пишуть "Наші гроші".
Із 1 березня 2014 року по 12 грудня 2016 року місцеві органи влади уклали угоди про закупівлю нових та вживаних автобусів і тролейбусів на майже на 3 млрд гривень. Більшість із цих коштів (90%) отримали десять постачальників.
Лідером серед них стала корпорація "Богдан" із підрядами на 617,10 млн гривень.
Найбільше замовлення тролейбусів на 202,34 млн гривень вона отримала у жовтні від КП "Київпастранс". Роботу останнього курує начальник Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Майзель, який у 2015 році обрався у Київраду від "Блоку Петра Порошенка "Солідарність".
Співвласником корпорації "Богдан" раніше був Петро Порошенко, а тепер вона належить його бізнес-партнеру Олегу Гладковському, першому заступнику секретаря РНБО.
Друге місце за обсягом тендерних перемог зайняв дилер Мінського автомобільного заводу "МАЗтранссервіс", отримавши 535,10 млн гривень.
Ця компанія теж завдячує своїм успіхом "Київпастрансу", який одноразово замовив їй автобусів на 472,38 млн гривень. Вона записана на "Укрпастех" Романа і Павла Шевченків, що останнім часом часто конкурує з "Богдан Моторс".
Нагадаємо, "Богдан" та білоруський МАЗ у березні уклали угоду про спільне виробництво вантажівок подвійного призначення у Черкасах.
Трійку найбільших постачальників замикає "Спільне українсько-німецьке підприємство "Електронтранс", якому Львівська міськрада зробила замовлень на 360,97 млн гривень.
У десятку також потрапили корпорація "Еталон" (297,54 млн гривень), "Черкаський автобус" зі своїм акціонером "Українським автобусом" (203,16 млн гривень), дилери дніпровського "Південмашу" - "Дуотранс" і "Торговий Дім "Літан" (267,95 млн гривень) та дилер білоруського "Белкомунмашу" - "СП "Янікс" (70,92 млн гривень).
Крім того, "Радіал-Україна", "Аймакс-груп" та "Інтер Авто-Трейдинг" сукупно отримали підрядів на 405,73 млн гривень.
Формальні зв’язки між цими трьома фірмами не прослідковуються, однак усі вони є дилерами харківського виробничого об’єднання "Авто-Холдінг" Олега Шаблатовича і Лариси Святаш. Остання - дружина нардепа Дмитра Святаша ("Відродження", раніше – Партія регіонів), якого називають співвласником групи "АІС".
Топ-10 постачальників автобусів і тролейбусів після Майдану
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"