"Укренерго" планує використовувати електромобілі як джерело енергії
В планах НЕК "Укренерго" в 2018 році приступити до впровадження інтелектуальних мереж Smart Grid.
Про це повідомив директор з комунікацій та міжнародного співробітництва компанії Михайло Бно-Айріян в Києві на 7-му Європейсько-Українському енергетичному дні, пише ecoautoinfo.
"Другий проект з передачі енергії (ППЕ-2), який ми реалізуємо спільно зі Світовим банком, передбачає інвестиції в Smart Grid на рівні 48,5 млн доларів - вже в 2018 році ми приступимо до цієї роботи", - сказав він.
Бно-Айріян підкреслив, що впровадження Smart Grid відкриває шлях до застосування ряду інноваційних технологій.
"Ми хочемо найближчим часом впровадити в Україні концепцію управління попитом (demand response) та концепцію мережі енергетичного обміну (Vehicle-to-grid, V2G), що передбачає підключення електромобіля в загальну мережу не тільки для його підзарядки, а й для видачі зайвої електроенергії. В цілому ці дві революційні технології базуються на системі інтелектуальних мереж Smart Grid", - сказав він.
Vehicle-to-grid (V2G) – це концепція двостороннього використання електромобілів і гібридів, що передбачає підключення машини в загальну енергомережу для підзарядки автомобіля і віддача зайвої електроенергії назад.
У власників автомобілів з технологією V2G буде можливість продавати електроенергію енергетикам в години, коли машина не використовується, і заряджати автомобіль в години, коли електроенергія дешевша, оскільки в багатьох країнах ціна електроенергії залежить від часу доби.
Також буде можливість підключати автомобілі з цією технологією до власного будинку і використовувати їх в якості безперебійного живлення для будинку або офісу.
Директор "Укренерго" з комунікацій та міжнародного співробітництва додав, що компанія планує зробити пілотний проект на базі автотранспорту "Укренерго", думає над закупівлею електромобілів, веде консультації для технічної допомоги впровадження цього проекту з іноземними донорами.
Це допоможе на практиці реалізувати V2G проект, а потім розширити досвід на широкий спектр споживачів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"