Samsung викупив сторінки найбільших газет США для вибачень за "вибуховий" смартфон
Компанія Samsung викупила рекламні сторінки в трьох найбільших газетах США The New York Times, The Wall Street Journal і The Washington Post, щоб вибачитися перед покупцями.
Про це пише Meduza.
У зверненні глави північноамериканського підрозділу Samsung Грегорі Лі насамперед йдеться про проблеми зі смартфоном Galaxy Note 7, батареї яких почали самозайматися. Він зазначив, що аналіз причин неполадки триває.
Samsung woke up to reality, just noticed this in today's WSJ pic.twitter.com/xYnpZoGb4i
Реклама:— Mordy (@MordyNY) 7 ноября 2016 г.
Він також згадав проблему з пральними машинами з вертикальним завантаженням, у яких під час роботи могла раптово від'єднуватися кришка.
"В Samsung ми просуваємо інновації, щоб створювати технології, які роблять життя кращим. Важливий принцип нашої роботи: забезпечувати кращу якість і безпеку. Останнім часом ми не змогли виконати цю умову", - заявив Грегорі Лі.
Раніше представники компанії Samsung в Китаї вибачалися на колінах перед місцевими партнерами за смартфон Galaxy Note 7.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що південнокорейська компанія Samsung Electronics відмовиться від використання бренду Note, під яким виходили її флагманські смартфони з великим екраном.
Як відомо, раніше комісія з безпеки споживчих товарів США (CPSC) оголосила про відкликання в країні Samsung Galaxy Note 7 через проблеми з акумулятором.
Раніше користувачі Samsung Galaxy Note 7 повідомили про загорання телефонів під час підзарядки.
Після цього Samsung відклав початок поставок нових Galaxy Note 7. Слідом за цим Федеральне авіаційне управління США рекомендувало пасажирам не користуватися Samsung Galaxy Note 7 під час польоту.
З такими ж рекомендаціями виступили три австралійські авіакомпанії, в тому числі найбільша в країні Qantas.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"