"Київстар" спрацював в плюсі: виручка зросла на 11%

Понеділок, 7 листопада 2016, 13:16

Мобільний оператор АТ "Київстар" в січні-вересні 2016 року отримав 11,079 млрд грн загальної виручки, тоді як за аналогічний період 2015 року цей показник становив 10,003 млрд грн.

Про це повідомляється в прес-релізі оператора, пише "Інтерфакс-Україна".

Як повідомляється, EBITDA компанії за дев'ять місяців 2016 року зрісла на 30% - до 6,019 млрд грн, в порівнянні з 4,625 млрд за аналогічний період 2015 року.

У той же час маржа EBITDA збільшилася на 8,1 процентних пункту і становила 54,3% в порівнянні з 46,2% за аналогічний період 2015 року.

Реклама:

У той же час капітальні інвестиції за звітний період скоротилися на 32% - до 1,837 млрд грн, проте в третьому кварталі в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року цей показник зріс на 11% - до 860 млн грн.

У липні-вересні 2016 року загальна виручка "Київстар" збільшилася на 9% - до 3,922 млрд грн, що стало можливим завдяки розвитку мережі 3G, а також за рахунок зростання споживання послуг голосового зв'язку та інтернету.

"Українці стали більше розмовляти і використовувати послуги 3G - за даними ІІІ кварталу MOU виросло до 544 хвилин, а трафік 3G в нашій мережі - до 9111 ТБ", - прокоментував президент "Київстар" Петро Чернишов.

ARPU мобільного зв'язку в ІІІ кварталі збільшилася на 10% - до 16 грн, а кількість абонентів зросла на 2% - до 26,3 млн. Тим часом кількість користувачів мобільного інтернету зменшилася на 9% - до 10,6 млн.

Компанія уточнює, що в третьому кварталі збільшила зону покриття 3G-мережі, забезпечивши доступ до неї 52% жителів України.

Виручка від реалізації послуг фіксованого зв'язку за звітний період збільшилася на 10% в порівнянні з аналогічним кварталом 2015 року та становила 261 млн грн.

Показник EBITDA в звітному кварталі збільшився на 18% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і становив 2,2 млрд грн. Маржа EBITDA виросла на 4,3 процентних пункту і становила 55,3%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: