Банки витратили на рекламу 287 мільйонів
Банківська система витратила на рекламу і маркетинг 286,944 млн грн за січень-вересень 2016 року.
Про це пише finclub.
Як зазначається, витрати на рекламу і маркетинг понесли 83 банки (в тому числі у 26 банків ці витрати були менше 100 тис. грн), у решти 16 банків таких витрат не було.
Найбільші витрати на залучення клієнтів понесли "ПриватБанк" (43,914 млн грн), "Платинум Банк" (33,38 млн грн) і "ПУМБ" (29,785 млн грн).
У топ-5 також входять "Ідея Банк" (16,221 млн грн) і "Укрсоцбанк" (13,109 млн грн).
Сумарно на них припадає майже половина (47,5%) витрат банків на рекламу і маркетинг.
Істотні суми також витрачали" Ощадбанк" (13,031 млн грн), "Креді Агріколь Банк" (10,604 млн грн), "УкрСиббанк" (10,418 млн грн), банк "Траст" (10,379 млн грн), "Райффайзен Банк Аваль" (10,214 млн грн).
Якщо порівнювати ці витрати з фінансовим результатом кредитних установ, то зі згаданих десяти установ прибуток отримали лише шість банків (витрати на рекламу у "Райффайзен Банку Аваль" рівні 0,4% від чистого прибутку, а у "Ідея Банку" - 85,3%), тоді як ще чотири установи були збитковими (витрати на рекламу в "Укрсоцбанку" рівні 0,5% збитку, у "Платинум Банку" - 10%).
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"