Українські матраци Futo досягли мети на Kickstarter за добу
Українські матраци Futo досягли мети на Kickstarter менш ніж за добу.
Про це пише Ain.ua.
4 жовтня команда Futo запустила кампанію на Kickstarter і за 22 години зібрала 15 тисяч доларів, які необхідні їм на запуск масового виробництва.
Futo за своєю суттю схожий на надувні мішки Lamzac, однак за формою більше нагадує звичайні матраци. Надути його можна за 20 секунд, забираючи повітря прямо з навколишнього середовища.
Команда Futo удосконалила не тільки форму, а й принцип надування матраца: повітря заходить відразу в чотири стулки.
Вартість Futo стартує від 59 доларів за штуку, але для ранніх пташок на Kickstarter ще залишилися пропозиції по 49 доларів. На українські матраци вже звернули увагу більше 200 бекерів і їхня кількість продовжує зростати. Тим часом до закінчення кампанії залишається ще 37 днів.
На створення матраців киян надихнули все ті ж надувні мішки Lamzac, які наробили галасу влітку.
"Ми вирішили їх протестувати, зрозуміли, що це прикольна компактна штука, але досить обмежена у використанні і не відповідає всім заявленим кейсам", - розповів один зі співзасновників Futo Микита Кузнєцов.
"Удвох на мішку лежати некомфортно, на воді він дуже не стійкий, тому розслабитися не вдасться, дві окремих кишені для надування потрібно постійно перебирати, щоб надути його. Ми бачили чимало веселих ситуацій, коли люди дуже довго намагалися надути цей мішок", - додав Кузнєцов.
Разом з Тарасом Тусовскім вони вирішили зробити більш досконалий продукт для літнього відпочинку.
На створення першої експериментальної моделі удосконаленого продукту у команди пішло два місяці.
"Ми хотіли запуститися ще влітку - встигнути в сезон, але так як ми перфекціоністи, хотілося отримати якісний кінцевий продукт, яким будеш з задоволенням користуватися сам", - розповів Кузнєцов.
З виходом на Kickstarter команді Futo допомогли колеги з Concepter - одні з дебютантів українського краудфандінгу, за плечима у яких не одна успішна кампанія.
До слова, Кузнецов є вихідцем з Concepter, а нинішній дизайнер і маркетолог стартапу Віталій Пилипець колись працював в команді iBlazr.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"