"Аграрний фонд" продаватиме гречку під власним брендом
ПАТ "Аграрний фонд" вийшов на роздрібний ринок гречки з власною торгівельною маркою.
Про це йдеться у повідомленні фонду.
Як зазначається, продаж гречки в кілограмових упаковках вже розпочався в національних торгівельних мережах України.
"Просування гречки під торгівельною маркою "ПАТ "Аграрний фонд" буде відбуватись за тією ж схемою, що і виведення на роздрібний ринок борошна. Спочатку налагодимо співробітництво з найбільшими національними торгівельними мережами, згодом - з регіональними", - сказав голова правління ПАТ "Аграрний фонд" Андрій Радченко.
Керівник підприємства зазначив, що перша партія була запакована в обсязі 20 тонн і її реалізація відбуватиметься за ринковими цінами.
"Ціна нашої гречки буде ринковою. Ми поставили мінімальну націнку - близько 5%, оскільки ПАТ "Аграрний фонд" - державне агропідприємство, і одним з наших завдань є стабілізація цін на ринку. Така цінова політика Аграрного фонду певною мірою утримуватиме ціну на всьому ринку гречки", - зазначив Радченко.
Голова правління також додав, що після виведення на роздрібний ринок гречки, в найближчих планах Товариства - продаж вівсяних пластівців та суміші пластівців під власною ТМ.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"