Яка користь бізнесам з прайс-компарісонів: 5 фактів

П'ятниця, 28 жовтня 2016, 18:55

PROMOTED

Прайс-компарісони допомагають покупцю знайти вигідніші пропозиції, але чи є користь з таких ресурсів для власників малого бізнесу? Є. Компарісони використовують для аналізу ринкової конкуренції та ефективного формування цільової пропозиції. І ось як це зробити на прикладі Price.ua.

Споживач радо використовує можливість порівнювати ціни різних магазинів, не полишаючи одного ресурсу. До того ж більшість сайтів-компарісонів, як Price.ua, містить користувацькі рейтинги, що сприяють швидшому прийняттю рішень — купувати чи ні. Користь з Price.ua для споживача зрозуміла: він економить час та гроші, отримує поради з відгуків та рейтингів — як результат, полишає сайт якщо не з покупкою, то планом на неї. А що з того має малий бізнес?

 

1.Безкоштовну базу даних — беріть та користуйтесь. Дивіться, хто і що продає. Price.ua дає можливість поглянути на каталог товарів очима покупця: ви точно помітите, проти кого і з якими товарами збираєтесь вийти на ринок. Так само просто зрозуміти, чи є вам чим виділитись з-поміж конкурентів — наприклад, ціною або кращим юзабіліті сайту онлайн-магазину.

Реклама:

2.Адекватний погляд на ціни. На Price.ua ви бачите зріз цін: якщо межа між найнижчою ціною на товар та максимальною складає до кількох сотень чи навіть тисяч гривень, одразу зрозуміло, до кого покупець прийде в останню чергу.

3.Сервіс — наше все, та не всі його мають. Вигідна ціна — тільки частина сприятливих умов для здійснення покупки. Клієнту потрібна швидка доставка, ще й бажано безкоштовна. Або лояльні умови повернення товару. Або оплати. Або ще кільканадцять вимог, яким ваша пропозиція повинна відповідати. Не знаєте, як підняти конверсію? Перегляньте сервісні послуги конкуруючих магазинів в топ-10 і зробіть висновки.

4.Читайте відгуки. Дивіться чим незадоволені покупці на прикладі інших магазинів чи товарів, і не робіть чужих помилок. Зауважте, на Price.ua в топ пропозицій не потрапить товар, що має низький користувацький рейтинг. Те саме стосується магазинів з низькою оцінкою покупців. Якщо ви вже зареєстровані в системі, слідкуйте за зауваженнями і намагайтесь оперативно їх опрацьовувати.

5.Шукайте слабкі місця у пропозиціях конкурентів. І сильні сторони — у власних. Price.ua — ресурс, що допомагає зрозуміти, чи є ваша торгова позиція унікальною, чи ви знайшли нішу — товарну чи цінову, в якій вам немає рівних, або конкуренція настільки слабка, що навіть у топ-5 товарів на компарісоні ваш буде стабільно приносити кліки та конверсію.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!