Український сервіс з продажу квитків залучив 20 мільйонів доларів інвестицій
Онлайн-сервіс для пошуку і покупки квитків на автобуси Busfor оголосив про закриття чергового раунду інвестицій в 20 млн доларів.
Про це йдеться в прес-релізі сервісу.
Компанія залучила кошти від провідних фондів прямих інвестицій "Берінг Восток" і "Ельбрус Капітал".
"Сума угоди становила 20 млн доларів. Також частку в компанії збільшив венчурний фонд Inventure Partners", - йдеться в повідомленні.
Отримані інвестиції компанія планує направити на посилення маркетингу і закріплення лідерства в цільових географіях.
Раніше інвестиційна компанія Chernovetskyi Investment Group оголосила про закриття угоди в 1 млн доларів в рамках бридж-раунду з компанією Busfor.
Busfor - провідний міжнародний онлайн-сервіс для пошуку і покупки квитків на автобуси, представлений в Україні, країнах СНД і Східної Європи. Входить до складу однойменного холдингу, до 2015 року називався GillBus. Сервіс був заснований в Україні.
Щомісяця сервісом користується 2 млн осіб для пошуку і покупки квитків. З Busfor співпрацює понад 5 тисяч перевізників на 20 тисячах автобусних маршрутах.
Проект був заснований в 2012 році Іллею Екушевськм і Артемом Алтуховим, і за час роботи залучив 25 млн доларів інвестицій.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"