Холдинг Косюка виграв суперечку у голландських захисників тварин
Комітет з питань Рекламного кодексу Нідерландів визнав рекламний ролик, знятий Партією захисту тварин про продукцію компанії Миронівський хлібопродукт (МХП), що не відповідає кодексу про рекламу і рекомендував не проводити більше рекламну кампанію подібним чином
Про це пише liga.net.
Як повідомляється, зокрема, в квітні цього року Партія захисту тварин Нідерландів опублікувала рекламу, в якій заявила що, компанія МХП не дотримується європейських правил захисту тварин.
У свою чергу, МХП подав скаргу в Нідерландський Комітет з питань Рекламного кодексу (Reclame Code Commissie).
9 серпня 2016 року Комітет з питань Рекламного кодексу прийшов до висновку, що реклама дійсно порушила положення 2 ст. Нідерландського кодексу про рекламу.
Комітет дав рекомендацію Партії для тварин і GUE/NGL (одна зі сторін, зазначена в рекламному оголошенні) більше не проводити рекламну кампанію таким чином.
МХП - вертикально інтегрована компанія. Серед напрямків діяльності - рослинництво, птахівництво і м'ясопереробка.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"