Unilever купує революційний стартап за мільярд доларів
Unilever, один зі світових лідерів ринку споживчих товарів, оголосив про покупку нетехнологічного стартапу Dollar Shave Club.
Про це пише AIN.
В офіційному повідомленні не йдеться про суму покупки, але за оцінками Fortune, вона становила близько 1 млрд дол.
Як повідомляється, Dollar Shave Club за підписку поставляє користувачеві станки для гоління раз на місяць. Це - неприбутковий поки стартап, з оборотом в 152 млн доларів, у нього близько 3 млн покупців.
Раніше проект вже залучав інвестиції в розмірі 160 млн дол при оцінці в 600 дол. Здавалося б, що в ньому особливого? Незвичайний підхід до маркетингу і неординарна бізнес-модель.
Його засновник, Майкл Дубін, запустив проект близько чотирьох років тому, підготувавши вірусний ролик про компанії під назвою "Наші леза - "круті".
З того часу ролик набрав понад 22 млн переглядів на YouTube. Ролик пародіює незліченні рекламні відео про брендові унікальні продукти.
У підсумку виходить, що стартап, який піднявся на принциповій "антибрендовості", буде куплений одним з найбільших FMCG-брендів світу.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"