Єврокомісія почала розслідування відносно діяльності Google
Європейська комісія пред'явила Google нові претензії, що стосуються рекламної діяльності корпорації.
Про це пише "Інтерфакс-Україна" з посиланням на Deutsche Welle.
Йдеться про те, що компанія, користуючись чільним становищем в інтернет-пошуку, обмежує можливості компаній розміщувати на своїх сайтах рекламу конкуруючих з Google пошукових систем.
Фірми-клієнти повинні не тільки роміщати в найбільш вигідному місці на своєму сайті рекламу від Google, але і не мають права розмістити рекламні банери інших пошукачів ні над банером Google, ні поруч з ним.
Комісія також вважає, що видача пошукових результатів по деяким товарам і послугам складена таким чином, що комерційні партнери Google займають там перші рядки.
"Сьогодні ми ще більше впевнені в тому, що Google незаслужено віддає перевагу в пошуковій видачі власному сервісу покупок (Google Shopping). Це означає, що споживачі не можуть побачити результати, найбільш релевантні їх пошуковим запитам", - йдеться в заяві Єврокомісії.
На думку єврокомісара з питань конкуренції Маргарет Вестагер, обмежуючи конкурентів в можливості розміщувати свою рекламу на інтернет-сайтах, Google перешкоджає розвитку інновацій і обмежує вибір споживачів.
У Google є 10 тижнів, щоб відреагувати на нові претензії Єврокомісії. У тому випадку, якщо підозри підтвердяться, на концерн можуть накласти штраф у розмірі до 10% річного доходу.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"