Акредитацію в ProZorro хочуть отримати ще 17 майданчиків
Електронна система публічних закупівель ProZorro, в яку з 1 серпня 2016 року повинні бути переведені всі закупівлі, які підпадають під дію закону "Про публічні закупівлі", в даний час акредитувала 9 майданчиків і отримала заявки на акредитацію ще від 17.
Про це повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов.
"Вже прийнято рішення про акредитацію ще однієї, зараз підписуються документи", - уточнив він.
Коментуючи прийняті Кабінетом міністрів у п'ятницю поправки до постанови №166 "Про затвердження порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків", Нефьодов зазначив, що це своєрідне технічне шліфування нормативної бази ProZorro у зв'язку з досвідом роботи, накопиченою критикою і пропозиціями.
"Наприклад, прибрали норму про володіння майданчиком, оскільки це складно перевірити і малоцінно. Як виявилося, достатньо, що у заявника є права на її використання в будь-якому вигляді", - пояснив заступник міністра.
Крім того, ухвалений документ передбачає можливість попередньої авторизації електронних майданчиків.
"Проектом постанови пропонується уточнити визначення оператора авторизованого електронного майданчика щодо наявності у нього прав на використання електронного майданчика, запланувати можливість попередньої авторизації електронного майданчика, беручи до уваги динамічний процес технічного доопрацювання електронної системи закупівель, та скасувати акредитацію електронних майданчиків лише за першим і лише за третім рівнем", - сказав, представляючи його перший віце-прем'єр Степан Кубів.
За його словами, система ProZorro дозволила з початку року заощадити 1,9 млрд на здійсненні держзакупівель.
"До кінця року згідно з планом економія становитиме близько 5 млрд гривень, а в 2017 році це буде близько 50 млрд гривень економії державних грошей", - уточнив перший віце-прем'єр.
Крім того, ProZorro за підтримки посольства США з 1 липня почала розраховану на місяць рекламну кампанію в п'яти містах України на сході і півдні: Запоріжжі, Маріуполі, Миколаєві, Одесі та Харкові. Передбачається, що друга хвиля цієї кампанії восени цього року стосуватиметься ще 10 регіонів країни.
Як повідомлялося, президент Петро Порошенко 17 лютого підписав ухвалений Верховною Радою наприкінці 2015 року закон "Про публічні закупівлі", який поширює електронні закупівлі на всі бюджетні закупівлі.
Документ вводиться в дію з 1 квітня 2016 року для центральних органів виконавчої влади та замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, а з 1 серпня 2016 року - для всіх замовників.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"