Яндекс і Facebook ведуть переговори про партнерство - ЗМІ
Російський пошуковик Яндекс і соцмережа Facebook ведуть переговори про партнерство.
Про це розповіла близька до пошукової системи людина, пишуть "Вєдомості" .
"Йдеться, по-перше, про різні варіанти спільного просування сервісів "Яндекса" для російської аудиторії Facebook, а по-друге, про рекламу - про обмін даними користувачів обох компаній", - розповів він.
Такі переговори йдуть, підтвердила людина, близька до партнерів Facebook, обговорення перебуває на початковому етапі.
Представник Facebook не відповів на запит "Ведомостей". Представник "Яндекса" повідомив, що пошукова система завжди відкрита для переговорів з різними компаніями.
Facebook цікаві сервіси, популярні в Росії, - виклик таксі, купівля товарів, квитків у кіно, авіаквитків, бронювання готелів, розповідає один із співрозмовників "Ведомостей".
"Яндекс" міг би стати оператором цих сервісів для Facebook, у нього вже є "Яндекс.Таксі", "Яндекс.Маркет", "Яндекс.Афіша" та ін.
Користувачі соцмережі могли б сплачувати за сервіси "Яндекса" або робити покупки через "Яндекс.Маркет" прямо в Facebook, а виручку від цих транзакцій компанії ділили б. Правда, щоб це запрацювало, обом компаніям доведеться налагодити наскрізну авторизацію - об'єднати акаунт Facebook з "Яндекс.Паспортом".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"