Німецький HiPP повністю відновить роботу заводу в РФ - ЗМІ

Неділя, 5 червня 2016, 10:46

Німецький виробник дитячого харчування HiPP спільно з російським Мінсільгоспом не змогли знайти постачальників органічної сировини в Росії для заводу в Мамоново під Калінінградом.

Про це розповіла "Вєдомостям" директор російського заводу HiPP Ольга Ратникова.

Під органічним HiPP розуміє сировину, вироблену без пестицидів, гербіцидів, антибіотиків, гормонів і генно-модифікованих компонентів.

Шукати нових постачальників компанія була змушена після введення Росією ембарго на деякі продукти харчування в серпні 2014 року.

Реклама:

Пошук сировини в країнах, що не потрапили під заборону, також не зняв проблему постачання заводу органічної сировини, уточнила Ратникова.

Відновити на повну потужність виробництво органічних овочевих і м'ясних продуктів дитячого харчування вдасться лише після рішення уряду Росії про виведення з-під санкцій сировини для виробництва дитячого харчування, сподівається директор заводу.

У середу, 1 червня, уряд скасував ембарго на поставки яловичини, м'яса птиці і овочів для виробництва дитячого харчування.

Ввезення цієї продукції дозволяється, якщо Мінсільгосп підтвердить його цільове призначення, йдеться в постанові уряду.

У найближчі три місяці міністерство розробить і погодить, як саме будуть визначатися обсяги ввезення та підтверджуватися мета використання, говорить представник Мінсільгоспу.

За прогнозом HiPP, щоб в Росії з'явилася повноцінна сировинна база для органічного дитячого харчування, треба ще кілька років інтенсивної роботи.

"Після введення ембарго продукція HiPP для російського ринку виготовлялася на інших європейських заводах компанії і імпортувалася до Росії", - уточнила директор заводу.

Вітчизняної сировини відповідної якості для виробництва дитячого харчування не вистачає, пояснює представник Мінсільгоспу. Виняток з режиму ембарго дозволить міністерству "більш гнучко" реагувати на зміни на ринку дитячого харчування.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: