Prom.ua реорганізувався в групу компаній EVO
Компанія Prom.ua провела внутрішню реорганізацію, в результаті якої всі її проекти об'єднаються в групу компаній EVO.
Про це повідомляє прес-служба організації.
"Починаючи з 2015 року паралельно з розвитком маркетплейсу Prom.ua, а також Satu.kz, Tiu.ru, Deal.by, ми купували і запускали нові e-commerce проекти. Спочатку - онлайн-сервіс замовлення послуг "Метнись кабанчиком", потім - торговельний майданчик державних і комерційних закупівель Zakupki.Prom.ua, за нею - Bigl.ua. Таким чином, необхідність створення групи компаній, яка об'єднала б наші проекти під єдиним брендом, назріла давно", - коментує CEO групи EVO Микола Палієнко.
Група управляє торговими онлайн-майданчиками в Україні, Білорусі, Казахстані та Росії. Вони націлені на звичайних інтернет-покупців, бізнеси і державу.
Одним з акціонерів групи c 2009-го року є компанія Naspers (один з найбільших світових інтернет-холдингів, що є акціонером таких проектів як OLX, Tencent.com, Allegro.pl, Mail.ru, Flipkart.com, SimilarWeb).
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"