Метінвест постачатиме сировину на маріупольські комбінати морем
Група Метінвест змушена відновити поставки сировини на маріупольські металургійні комбінати імені Ілліча та "Азовсталь" через морські порти.
Про це йдеться у прес-релізі групи.
"Причина - у низькій пропускній спроможності перегону Комиш-Зоря-Волноваха, єдиного залізничного шляху, що з'єднує Маріуполь з рештою України", - пояснили у компанії.
Як наголошується, обмежена пропускна спроможність ділянки не дозволяє збільшити завантаження маріупольських меткомбінатів і виробляти заплановані 19,5 тисяч тонн чавуну на добу.
"Замість необхідних 16 вантажних поїздів на добу "Укрзалізниця" забезпечує у напрямку Маріуполя лише 13", - йдеться у повідомленні.
У компанії зазначили, що це пов'язано з дефіцитом локомотивної тяги й неефективною операційної роботою залізниці: несвоєчасним забезпеченням дизельним паливом і запасними частинами, заправкою локомотивів тільки в депо приписки та неоптимальним графіком змінних локомотивних бригад.
"Для того щоб виконати свої зобов'язання перед споживачами металопродукції, Група вирішила повернутися до каботажних перевезень сировини, що були зупинені в листопаді 2015 року. Найближчими місяцями планується перевозити близько 200 тисяч тонн залізорудного концентрату щомісяця через порт Бердянська в маріупольські порти", - наголошується у прес-релізі.
Також зазначається, що використання альтернативного маршруту є вимушеним заходом і призводить до значного подорожчання поставок сировини (8-15 доларів на тонну) і, як наслідок, збільшення собівартості чавуну.
"Додаткові логістичні витрати впритул наближають змінні витрати металургійних комбінатів до цін реалізації продукції, проте іншого рішення металурги в нинішній ситуації не бачать", - йдеться у повідомленні.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"