Купівельна активність росіян знизилася до рекордного мінімуму
Індекс споживчої довіри Nielsen в першому кварталі 2016 року досяг в Росії рекордно низьких значень за всю історію спостережень.
Про це пише "Комерсант".
Російський індекс споживчої довіри в першому кварталі цього року оновив історичний мінімум, склавши 63 пункти - це найнижче значення за всі 11 років спостережень.
Так, рекордно низькою - 82% - стала частка росіян з вільними грошима, що залишилися після витрат на основні потреби і обов'язкові платежі. Приміром, під час кризи 2009 року ця частка була 93-96%.
Загальна кількість росіян, які прагнуть економити, в першому кварталі 2016 року досягла 76%. Якщо на початку минулого року від витрат на розваги відмовлялися 55% опитаних, то тепер їх стало 59%. Від нового одягу відмовився 61% респондентів (55% роком раніше), покупку електроніки відклали 45% (43%).
Більше половини росіян - 52% - зізналися на початку 2016 року, що переходять на дешевші продукти (48% рік тому).
За даними Nielsen, до 83% зросла частка респондентів, які очікують "не дуже хороших" або "поганих" перспектив працевлаштування. Також до 69% збільшилася кількість росіян, які вірять в "не дуже хороший" або "поганий" стан в майбутньому.
"Виснаження - так одним словом можна охарактеризувати стан російських споживачів сьогодні", - повідомила директор по роботі з глобальними клієнтами "Nielsen Росія" Марина Лапенкова.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"