"Укрпошта" анонсувала мобільний гаманець і український аналог eBay
"Укрпошта" заходить в e-commerce і фінтех і має намір стати Національним оператором в цих нішах.
Про це пише AIN.
Національний поштовий оператор анонсував ряд амбітних IT-проектів, які повинні подвоїти його доходи в перспективі найближчих декількох років.
Зокрема, компанія має намір створити онлайн-маркетплейс за схожістю на eBay і мобільний додаток mWallet, який об'єднає в собі всі можливі фінансові сервіси, починаючи від оцифровки знижкових карт і закінчуючи P2P-перекладами.
Деякі послуги "Укрпошта" обіцяє запустити вже цього літа.
За словами IT-директора "Укрпошти" Євгена Зіміна, компанія вже оголосила тендери на реалізацію проектів.
Так на uBay (так в "Укрпошті" називають маркетплейс - Ukrainian eBay) і mWallet готові витратити 17 млн грн і 7 млн грн відповідно. Завершити проекти мають намір за два роки, в такий же термін вони окупляться, розраховують в компанії.
Конкурувати з уже існуючими в уанеті маркетплейсами "Укрпошта" має намір якістю.
Як пояснив Зімін, компанія буде супроводжувати весь процес покупки: замовлення, оплату та доставку "Укрпоштою". Втім, він не виключає, що на uBay пустять і інших поштових операторів.
"Давайте пофантазуємо, нехай вони запропонують нижчі тарифи", - пояснив Зімін.
Розміщувати свої товари на uBay зможуть будь-які продавці і виробники товарів у всіх категоріях. А оскільки "Укрпошта" доставляє товари з китайських інтернет-магазинів, за словами Зиміна, маркетплейс зможе розмістити в тому числі товари з Китаю.
mWallet повинен стати унікальним мобільним сервісом, який в один клік дозволить користувачеві скористатися будь-яким фінансовим сервісом.
"Наприклад, коли ви розраховуєтесь на заправці, ви даєте зижкову карту, окремо оплачуєте покупку, окремо отримуєте якийсь бонус. З mWallet все це можна буде зробити в один дотик ", - пояснив Зімін.
Акцент додатку - програми лояльності, проте за словами IT-директора "Укрпошти", в ньому будуть найрізноманітніші сервіси: P2P-переклади, електронні гроші, грошові перекази з картки в кеш.
Маркетплейс і мобільний гаманець - це лише частина програми IT-реформування компанії, яка задумала стати "Національним оператором з інформаційних і фінансових послуг".
"Для нас це нове джерело доходу. Пошта хоче з кожної транзакції заробляти якусь копійчину", - пояснив Зімін, додавши, що відсоток, який буде брати "Укрпошта, з партнерами обговорюється індивідуально. Очікуваний обсяг доходу від усіх проектів в сумі повинен зрівнятися, а то і перевищити заробітки "Укрпошти" на сьогодні.
Терміни окупності по бізнес-плану - два роки з моменту запуску.
Також "Укрпошта" готує поштовий мобільний додаток, за допомогою якого можна буде відстежувати свої відправлення і оплачувати послуги оператора.
Разом з оновленим порталом в нього готові інвестувати 7 млн грн.
"Всі тендери відкриті і ми, зрозуміло, виберемо компанію, яка зробить найдорожчу пропозицію. Ми не хочемо робити з нуля - ми орієнтуємося на вже готові рішення від компаній", - додав Зімін.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"