Chevron і Shell очікують зростання світового попиту на СПГ
Глави Chevron Джон Уотсон і Royal Dutch Shell Бен Ван Берден вірять у зростання світового попиту на зріджений природний газ в майбутньому.
Про це сказав Уотсон виступаючи на пленарній сесії в рамках LNG 18 Conference, передає "Прайм".
"Ми бачимо зростання попиту на газ на 35% в найближчі 20 років. Говорячи про перспективи, також ми маємо подвоєння виробництва СПГ, так як буде зростання світового попиту. Але для цього буде необхідний розвиток безлічі проектів в СПГ", - сказав Уотсон.
Говорячи про проекти СПГ в Австралії, глава американської компанії зазначив, що країна має багато переваг, але витрати на їх реалізацію високі. За його словами, в Австралії вартість проектів вище на 40% в порівнянні з проектами в США.
У свою чергу глава англо-голландської Shell Ван Берден з посиланням на дані Міжнародного газового союзу повідомив, що глобальний попит на природний газ буде зростати в середньому на 2% щороку до 2020 року. За цей же період ринок СПГ подвоїться.
"Великі виробничі обсяги будуються зараз в США і Австралії, тому можна з упевненістю сказати що пропозиція буде значно зростати в наступні роки. У той же час попит зростає в Китаї, хоча і слабше, ніж ми планували. Це все говорить про те, що ринок енергії буде перенасичений в найближчому майбутньому", - сказав він.
Однак Ван Берден впевнений, що потрібно продовжувати інвестувати в розвиток СПГ проектів, оскільки попит продовжить позитивну динаміку, особливо в країнах, що розвиваються.
При цьому, на його думку, низькі ціни на газ, що склалися зараз на ринку, мають одну явну перевагу для виробників - вони роблять газ більш доступним і привабливим для його споживачів.
Світові поставки СПГ танкерами в 2014 році становили 312,72 млрд кубометрів. В даний час в світі налічується 55 діючих заводів з виробництва СПГ загальною потужністю близько 350 млн тонн і ведеться будівництво 15 нових заводів загальною потужністю 99,5 млн тонн із планованим запуском до 2020 року, свідчать дані огляду світового ринку СПГ, підготовленого галузевим виданням Petroleum Economist.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"