Кияни створили розширення Kudos для перевірки краудфандингових компаній

Понеділок, 11 квітня 2016, 12:38

Троє киян створили безкоштовне Chrome-розширення Kudos, яке підкаже, чи варто спонсорувати ту чи іншу краудфандінговую кампанію.

Про це пише AIN.

Як зазначається, ідея виникла спонтанно, коли творці побачили ще одне шахрайство з благодійними внесками. 

"Дивлячись на шахрайську кампанію Triton на Indiegogo, вирішили зробити сервіс, який би таких хлопців відправляв у спам, щоб користувачі не втрачали гроші, не ризикували брати участь в сумнівних компаніях. А також не відверталися від дійсно крутих проектів, яким потрібні гроші", - розповів один із творців проекту.

Реклама:
 

Kudos аналізує кампанії в кілька етапів.

Перший - збір сигналів тривоги від самих користувачів через кнопку "Alert". Другий - алгоритм збирає дані по кампанії і робить драфтовий звіт, який верифікує людина, щоб виключити помилки.

Після цього звіт публікується і перекриває "алерти" користувачів для даної кампанії, оскільки дає їй більш точну оцінку. 

Звіт складається на базі лінійних алгоритмів. Аналізується як сама картка проекту, так і дані з інтернету.

"Зараз проект зосереджений більше на людину, так як за два дні особливо крутий алгоритм не напишеш, але ми будемо вдосконалювати продукт", - обіцяють розробники.

Поки про монетизацію проекту автори не замислюються, але не виключають таку можливість в майбутньому. 

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!