В Україні зростає кількість заможних клієнтів банків - EY

Вівторок, 29 березня 2016, 11:37

Кількість активних заможних клієнтів банків в 2015 році зросла на 18%.

Про це йдеться в дослідженні компанії EY ринку послуг private banking, пише FinClub.

Звіт охопив 10 банків, що працюють в цьому сегменті.

"Результати дослідження компанії KPMG за підсумками 2012 року свідчили, що 50% заможних клієнтів не були охоплені банківськими послугами. Зараз цей показник опустився до 33%. Це означає, що ринок розвивається", - вважає керівник напрямків private banking & premium banking ОТП Банку Олена Колосветова. При цьому автори звіту стримано оптимістичні.

Реклама:

"Розвиток ринку private banking є індикатором інвестиційного клімату в країні. Значний потенціал цього напрямку поки стримується об'єктивними економічними обставинами і законодавчими обмеженнями", - стверджує старший менеджер податково-юридичного відділу, керівник напрямку надання послуг приватним клієнтам EY в Україні Галина Хоменко.

Збільшення охоплення клієнтів послугами private banking дозволило банкам збільшити доходи на 38%. Найприбутковіші послуги - обслуговування депозитів та поточних рахунків, елітних карт, міжбанківські валютно-обмінні операції, кредитування.

Хоча через зниження довіри до банків клієнти прагнуть вивести гроші за кордон, зберігати їх в більшій кількості банків, скоротити терміни депозитів. "Істотно зріс попит на банківські комірки", - говорить Хоменко.

Зростання ринку навряд чи можна назвати еволюційним: банки розширюють коло своїх клієнтів за рахунок зниження вхідного бар'єру.

"У порівнянні зі світовою практикою, український вхідний квиток відносно недорогий. Середньорічний дохід клієнта private banking в Україні починається з суми, близької до 1 млн гривень (за поточним курсом НБУ це 38 тисяч доларів - Ред.) на рік", - заявила Хоменко.

Банки не тільки знижують ліміти, але і змінюють формати: переходять від private banking до premium-banking або VIP-banking. Це дозволяє їм показати зростання портфелів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: