Саудівська Аравія переорієнтує економіку з нафти на туризм

Четвер, 24 березня 2016, 15:00

Влада Саудівської Аравії має намір розвивати і зміцнювати туризм, щоб знизити залежність економіки від падіння цін на нафту.

Про це повідомляє Slon.ru з посиланням на видання Zawya.

Аналітики вказують, що індустрія хаджу є другим за важливістю сектором економіки після нафтогазового. Щорічний внесок туризму у ВВП королівства оцінюється в 85 млрд ріалів (близько 23 млрд доларів), з яких на хадж і умру припадає 45 млрд ріалів.

Очікується, що після завершення робіт з реконструкції мечетей в Мецці і Медіні для того, щоб мати можливість приймати більшу кількість паломників, виручка від хаджу зросте в два рази.

Реклама:

У сукупності доходи від туристичного сектора (в тому числі хаджу, історичного і медичного туризму) в найближчі п'ять років повинні збільшитися на 35 млрд ріалів.

В кінці минулого року Саудівська Аравія затвердила параметри бюджету на 2016 рік, виходячи з "дуже низьких" цін на нафту.

Для боротьби з наслідками скорочення вартості вуглеводнів влада королівства вирішила в тому числі провести структурні реформи, знизити зарплати і скорегувати тарифи на воду і електрику.

Крім того, в середині лютого поточного року Саудівська Аравія і Росія домовилися заморозити нафтовидобуток на рівні січня, щоб підтримати світові ціни на нафту.

Ідею підтримали і інші видобувні країни; 17 квітня в столиці Катару Досі пройде зустріч країн-нафтовиробників, де також буде обговорюватися питання про рівень видобутку. У Міжнародному енергетичному агентстві майбутню угоду про заморожування назвали безглуздим.

Восени 2015 року в Саудівській Аравії сталося кілька великих інцидентів під час хаджу. 11 вересня 111 паломників загинули під час падіння будівельного крана на території головної мечеті Мекки, а 24 вересня в долині Міна у Мекки сталася тиснява, в результаті якої кількість загиблих стала рекордною за всю історію хаджу і перевищила 2,1 тисячі осіб.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!