Кабмін схвалив фінплан "Укрзалізниці"
Кабінет Міністрів на засіданні в середу схвалив фінансовий план ПАТ "Українська залізниця", внесений на розгляд міністром інфраструктури України Андрієм Пивоварським.
Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Цей фінансовий план складений з розрахунку підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення в 2016 році на 15% з 1 березня 2016 року.
Таким чином, затвердивши фінплан, Кабінет Міністрів погодив підвищення тарифів, проте це не означає одномоментне підвищення тарифів, оскільки це питання має бути погоджене ще низкою органів.
Під час засідання уряду в.о. глави "Укрзалізниці" Олександр Завгородній нагадав, що підвищення тарифів передбачається відкласти для вугілля і низькомаржинальних вантажів.
Він додав, що на пасажирські перевезення не передбачено підвищення, окрім 5% на перевезення в першому класі потягів "Інтерсіті+" і підвищення доходності від підвищення класності і сервісу деяких потягів.
Глава Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна зазначила, що після консультацій з бізнесом служба готова погодити підвищення вантажних тарифів в середньому на 10% на рік.
Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський додав, що міністерство готове погодитися з цим, аби отримати лист з узгодженням і запустити тендерні та інвестиційні процедури.
В результаті Кабмін ухвалив рішення погодити фінплан "Укрзалізниці" з середньорічним підвищенням вантажного тарифу на 10%, він доручив допрацювати і погодити його з усіма зацікавленими органами.
Раніше повідомлялося, що фінансовий план ПАТ "Укрзалізниця" на 2016 рік передбачає отримання ПАТ чистого прибутку за підсумками року на суму 96,4 млн гривень.
Згідно з пояснювальною запискою до документа, з вказаного розміру чистого прибутку планується направити на сплату до державного бюджету - 72,3 млн гривень, до фонду розвитку виробництва - 19 млн грн, інші потреби - 5,1 млн гривень.
Доходи від діяльності товариства заплановані в сумі 77,369 млрд гривень. Чистий доход від реалізації продукції планується в сумі 74,897 млрд гривень, у яких доходи від перевезення вантажів і пасажирів - 67,654 млрд грн, доходи від допоміжного виробництва (зокрема від послуг, наданих іншим підприємствам) - 7,243 млрд гривень, доходи від інших видів діяльності - 2,472 млрд гривень.
Витрати від діяльності ПАТ "Українська залізниця" на 2016 рік заплановані в сумі 77,272 млрд гривень. Витрати від перевезень, які становлять 78,9% витратної частини фінансового плану ПАТ, на 2016 рік заплановані в сумі 60,433 млрд гривень.
Валовий прибуток очікується обсягом 9,363 млрд гривень, фінансовий результат від операційної діяльності - 4,8 млрд гривень, EBITDA 27,5 млрд гривень, рентабельність EBITDA - 36,8%.
Документ також передбачає залучення позик у сумі 23,1 млрд гривень, повернення позик передбачене в сумі 26,57 млрд гривень.
Також він передбачає освоєння капітальних інвестицій на суму 13,817 млрд гривень, що становить 37,1% від потреби в капітальних інвестиціях на цей рік.
Пивоварський також повідомив, що якщо в 2016 році тарифи на вантажні залізничні перевезення не будуть підвищені, за підсумками року "Укрзалізниця" отримає близько 6 млрд гривень чистого збитку, а її капітальні інвестиції становитимуть 3,7 млрд гривень, "Укрзалізниця" стане "ультразбитковим" державним підприємством.
У лютому 2016 року повідомлялося, що під час громадських слухань питання підвищення тарифів, організованих Державною регуляторною службою, представники залізничної галузі і основних вантажовідправників не змогли досягти консенсусу в цьому питанні.
Міністр інфраструктури також заперечував звинувачення залізорудних компаній у тому, що підвищення тарифів на залізничні вантажні перевезення на 15% призведе до збитковості галузі.
Підписуйтесь на наші push-повідомлення, щоб першими дізнаватися про появу нових матеріалів. Ми обіцяємо надсилати тільки дійсно важливі повідомлення.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"