Кабмін схвалив фінплан "Укрзалізниці"

Середа, 2 березня 2016, 17:53

Кабінет Міністрів на засіданні в середу схвалив фінансовий план ПАТ "Українська залізниця", внесений на розгляд міністром інфраструктури України Андрієм Пивоварським.

Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Цей фінансовий план складений з розрахунку підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення в 2016 році на 15% з 1 березня 2016 року.

Таким чином, затвердивши фінплан, Кабінет Міністрів погодив підвищення тарифів, проте це не означає одномоментне підвищення тарифів, оскільки це питання має бути погоджене ще низкою органів.

Реклама:

Під час засідання уряду в.о. глави "Укрзалізниці" Олександр Завгородній нагадав, що підвищення тарифів передбачається відкласти для вугілля і низькомаржинальних вантажів.

Він додав, що на пасажирські перевезення не передбачено підвищення, окрім 5% на перевезення в першому класі потягів "Інтерсіті+" і підвищення доходності від підвищення класності і сервісу деяких потягів.

Глава Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна зазначила, що після консультацій з бізнесом служба готова погодити підвищення вантажних тарифів в середньому на 10% на рік.

Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський додав, що міністерство готове погодитися з цим, аби отримати лист з узгодженням і запустити тендерні та інвестиційні процедури.

В результаті Кабмін ухвалив рішення погодити фінплан "Укрзалізниці" з середньорічним підвищенням вантажного тарифу на 10%, він доручив допрацювати і погодити його з усіма зацікавленими органами.

Раніше повідомлялося, що фінансовий план ПАТ "Укрзалізниця" на 2016 рік передбачає отримання ПАТ чистого прибутку за підсумками року на суму 96,4 млн гривень.

Згідно з пояснювальною запискою до документа, з вказаного розміру чистого прибутку планується направити на сплату до державного бюджету - 72,3 млн гривень, до фонду розвитку виробництва - 19 млн грн, інші потреби - 5,1 млн гривень.

Доходи від діяльності товариства заплановані в сумі 77,369 млрд гривень. Чистий доход від реалізації продукції планується в сумі 74,897 млрд гривень, у яких доходи від перевезення вантажів і пасажирів - 67,654 млрд грн, доходи від допоміжного виробництва (зокрема від послуг, наданих іншим підприємствам) - 7,243 млрд гривень, доходи від інших видів діяльності - 2,472 млрд гривень.

Витрати від діяльності ПАТ "Українська залізниця" на 2016 рік заплановані в сумі 77,272 млрд гривень. Витрати від перевезень, які становлять 78,9% витратної частини фінансового плану ПАТ, на 2016 рік заплановані в сумі 60,433 млрд гривень.

Валовий прибуток очікується обсягом 9,363 млрд гривень, фінансовий результат від операційної діяльності - 4,8 млрд гривень, EBITDA 27,5 млрд гривень, рентабельність EBITDA - 36,8%.

Документ також передбачає залучення позик у сумі 23,1 млрд гривень, повернення позик передбачене в сумі 26,57 млрд гривень.

Також він передбачає освоєння капітальних інвестицій на суму 13,817 млрд гривень, що становить 37,1% від потреби в капітальних інвестиціях на цей рік.

Пивоварський також повідомив, що якщо в 2016 році тарифи на вантажні залізничні перевезення не будуть підвищені, за підсумками року "Укрзалізниця" отримає близько 6 млрд гривень чистого збитку, а її капітальні інвестиції становитимуть 3,7 млрд гривень, "Укрзалізниця" стане "ультразбитковим" державним підприємством.

У лютому 2016 року повідомлялося, що під час громадських слухань питання підвищення тарифів, організованих Державною регуляторною службою, представники залізничної галузі і основних вантажовідправників не змогли досягти консенсусу в цьому питанні.

Міністр інфраструктури також заперечував звинувачення залізорудних компаній у тому, що підвищення тарифів на залізничні вантажні перевезення на 15% призведе до збитковості галузі.

Підписуйтесь на наші push-повідомлення, щоб першими дізнаватися про появу нових матеріалів. Ми обіцяємо надсилати тільки дійсно важливі повідомлення.

 

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!