За рік виробники ліків витратили 7,2 мільярда гривень на рекламу
За підсумками 2015 року обсяг інвестицій в рекламу лікарських засобів на телебаченні збільшився на 4,5% в порівнянні з 2014 роком і досяг 7,2 млрд гривень за прайсами, а реально становив - 950 млн гривень без податків.
Про це йдеться у звіті про витрати на ТБ-рекламу ліків в Україні, опублікованому газетою "Аптека.ua".
Згідно зі звітом, рівень контакту з глядачем (EqGRP) підвищився на 7,3%, а кількість вироблених рейтингів (WGRP) - на 7,1%.
натиснути для збільшення |
Як зазначається, динаміка цих показників сповільнилася в порівнянні з попередніми періодами. За підсумками 2015 року відзначена медіадефляція на рівні - 2,6%.
"При рекламуванні лікарських засобів фармкомпанії основну увага фокусують на національних ("Інтер", "Перший національний", "Студія "1+1") і мультирегіональних телеканалах", - йдеться у дослідженні.
За підсумками 2015 року, частка даних типів каналів становить 43,3 і 45,9% відповідно. Питома вага регіональних каналів в загальній структурі становила 10,8%.
Українські виробники демонструють випереджальну динаміку приросту інвестицій в рекламу на ТБ у порівнянні з зарубіжними гравцями, що дозволило українським фармацевтичним компаніям значно збільшити свою частку в загальному обсязі інвестицій в ТБ-рекламу лікарських засобів. Так, за підсумками 2015 року їхня питома вага становила 42,9%.
У 2015 році рейтинг телеканалів за обсягом продажів реклами лікарських засобів очолюють національні канали: за підсумками аналізованого періоду 1-е місце зайняв телеканал "Студія "1+1", а канал "Інтер", який в попередні роки утримував лідируючу позицію, змістився на 2-е місце.
натиснути для збільшення |
При цьому "Інтер" забезпечив найвищий рівень контакту з глядачем і максимальну кількість виходів рекламних роликів лікарських засобів. Третю та восьму позиції рейтингу зайняли мультирегіональні канали.
В цілому склад рейтингу топ-10 каналів за обсягом продажів реклами лікарських засобів в порівнянні з попереднім роком не змінився, канали просто змінюють свої позиції в рейтингу.
Істотні зміни відбулися в рейтингу топ-10 брендів лікарських засобів, що рекламуються на телебаченні.
За підсумками 2015 року лише 4 бренди з аналогічного рейтингу за 2014 рік залишилися в топ-10 за обсягом інвестицій в рекламу. В аналізований період рейтинг очолили Нурофен, Ессенціале, і Стрепсилс.
натиснути для збільшення |
Зміни відбулися і в рейтингу маркетуючих організацій. На перший рядок рейтингу піднялася вітчизняна компанія "Фармак", на другому місці залишається французька компанія "Sanofi", а на третій позиції розмістилася вітчизняна компанія "Корпорація Артеріум".
Дані дослідження телевізійної аудиторії належать і надані Індустріальним телевізійним комітетом (ІТК).
Економічна правда
Підписуйтесь на наші push-повідомлення, щоб першими дізнаватися про появу нових матеріалів. Ми обіцяємо надсилати тільки дійсно важливі повідомлення.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"