Світові продажі "розумних годинників" перевищили продажі швейцарських брендів
Поставки електроніки що носиться на світовий ринок в 2015 році в штуках виросли рік до року на 171,6% до 78,1 млн пристроїв.
Про це випливає зі звіту IDC, пишуть "Ведомости".
Такі темпи зростання аналітики пояснюють зростанням попиту на фітнес-трекери і Apple Watch.
За даними IDC, в 2015 році найбільшу частку ринку wearable gadgets зайняв американський виробник пристроїв для фітнесу FitBit (26,9%).
На 2 місці китайська Xiaomi (15,4%), а Apple зі своїми розумними годинниками зайняла 3 місце (14,9%).
Як зазначаеться, Apple зайняла це місце, стартувавши фактично з нуля, - продаж Apple Watch почався в квітні 2015 році.
Окремо даних по поставкам смарт-годинників IDC не приводить.
Strategy Analytics оцінює їх відвантаження на світовий ринок в IV кварталі 2015 року в 8,1 млн пристроїв (+315,6% рік до року).
З її звіту випливає, що 63% світового ринку розумних годинників зайняла Apple, 16% - Samsung.
Вперше поставки смарт-годинників перевищили поставки годинників швейцарських брендів, які в жовтні - грудні 2015 року становили 7,9 млн одиниць, знизившись у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року на 4,8%, підкреслюють автори звіту.
Підписуйтесь на наші push-повідомлення, щоб першими дізнаватися про появу нових матеріалів. Ми обіцяємо надсилати тільки дійсно важливі новини.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"