В НБУ пояснили, що таке ідентифікація клієнта
Відповідно до вимог закону Нацбанк оновив положення про здійснення банками фінансового моніторингу, де встановлена вимога до банків привести ідентифікацію своїх клієнтів до кінця 2015 року.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила прес-служба регулятора.
"Останнім часом громадяни почали отримувати листи від банків стосовно проходження ідентифікації. Наприклад, банки просили протягом певного часу звернутися з паспортом (або іншим документом, що посвідчує особу) до відділення банку для проведення додаткового уточнення інформації щодо ідентифікації", - йдеться у повідомленні.
Регулятор зазначив, що ще восени 2014 року був прийнятий закон "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом".
"Він вимагає від банків регулярної ідентифікації клієнтів. Це міжнародна практика - банки мають знати своїх клієнтів, як фізичних, так і юридичних осіб. В першу чергу, це допомагає у боротьбі зі схемними операціями та відмиванням коштів", - пояснили в НБУ.
Крім того, регулятор уточнив, що Національний банк просить банки провести саме ідентифікацію клієнтів та не вимагає блокування карток фізичних осіб.
Економічна правда
Підписуйтесь на наші push-повідомлення, щоб першими дізнаватися про появу нових матеріалів. Ми обіцяємо надсилати тільки дійсно важливі новини.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"