Російські олігархи, незважаючи на кризу, скуповують Bentley і Rolls-Royce
Затяжна економічна криза в РФ майже не торкнулася покупців автомобілів люксового сегменту, які на тлі падіння всього ринку на третину витратили навіть більше грошей, ніж у минулому році
Про це пише Рейтер з посиланням на дані АЄБ.
Як повідомляється, перша п'ятірка преміум-брендів - Mercedes, BMW, Lexus, Land Rover і Porsche - в 2015 році скоротила продажі на 18% до 106,219 автомобілів при зниженні всього ринку на 36%.
Але при цьому рублева виручка від продажу легкових автомобілів, яка, за даними агентства Автостат, скоротилася на 23,7% до 1,78 трильйона рублів, у першої п'ятірки преміум-брендів зросла на 5,5% до 435,8 мільярда рублів.
Ще краще ситуація в сегменті luxury (або ультра-преміум), до якого відносяться дуже дорогі автомобілі із середньою ціною приблизно від 10 мільйонів рублів.
Продажі найпопулярніших брендів в luxury-сегменті Bentley і Rolls-Royce виросли на 7 і на 5% відповідно, повідомили їх виробники.
Кількість реєстрацій люксових автомобілів (Mercedes Maybach, Bentley, Rolls-Royce, Maserati, Ferrari, Lamborghini, Aston Martin) в РФ в 2015 році зросла більше ніж удвічі до 1,157 штук, порахував Автостат.
Як зазначається, більше половини продажів у цьому сегменті забезпечила нова модель Mercedes Maybach (692 автомобіля).
Крім того, частина проданих в 2015 році машин не була зареєстрована в РФ, про що свідчить, наприклад невідповідність зниження кількості реєстрацій Bentley на 7,6% за даними Автостата і зростання продажів на 7%, про який говорить російське представництво марки.
Продажі люксових машин в кризу йдуть краще, ніж автомобілів масових брендів, тому що їх покупці - багаті і дуже заможні люди, для яких фінансові потрясіння не так чутливі, як для більшості населення.
"Частка іноземних покупців в російських автосалонах була особливо велика в кінці 2014 року, є вони і зараз", - йдеться у повідомленні.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"